میزان مدارس دو نوبتی خراسان شمالی بیش از همه کشور است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی بیشترین آمار مدارس دو نوبتی به تناسب جمعیت را در کشور دارد که آسیب‌هایی در مدارس ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد وحیدی امروز _جمعه نوزدهم آبان ماه_ در دیدار وزیر آموزش و پرورش با مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: هر مدیر ارشد کشوری باید از توانمندی‌ها و نقاط ضعف و قوت استان‌ها اطلاع پیدا کند.

وی افزود: خراسان شمالی به نظر توانمندی نیروی انسانی بسیار قابل قبول است و این موضوع در کسب موفقیت‌ها نمایان بوده است.

نماینده بجنورد در مجلس گفت: در حوزه زیرساخت و محرومیت جزو استان‌های ضعیف کشور هستیم.

وی افزود: توجه به این استان از سفر پر برکت رهبر انقلاب شکل گرفت و ایشان با حضور خود رونق و روزنه امید را به خراسان شمالی تزریق کرد.

وحیدی تصریح کرد: مسئولان نتوانستند سخن رهبر انقلاب مبنی بر فراز گرفتن بین ده استان برتر کشور را اجرایی کنند و همچنان در رتبه آخر کسب درآمد هستیم.

وی با اشاره به محرومیت نقاط مرزی خراسان شمالی، بیان کرد: عدم توجه به جذب معلم طی سالیان گذشته مشکلاتی را ایجاد کرده لذا استان نیازمند جذب بیشتر معلم است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان اقدام خوبی بود که انجام شد، گفت: باید در جذب سرمایه گذاری، خصوصاً سرمایه گذاران حوزه فرهنگی توجه شود لذا به خیران حوزه تعلیم و تربیت احترام فراوانی می‌گذاریم.

وی افزود: خراسان شمالی بیشترین آمار مدارس دو نوبتی به تناسب جمعیت را در کشور دارد که آسیب‌هایی در مدارس ایجاد کرده است.

کد خبر 702948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.