دستاوردهای طلایی ناهید کیانی در ۱۴ روز / دختر تکواندوکار ایران در یک‌قدمی المپیک پاریس

ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندو کشورمان پس از کسب مدال طلا در تورنمنت آزاد پاکستان، در پرزیدنت‌کاپ اردن هم بر روی سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پنجمین دوره رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا از امروز _پنجشنبه هجدهم آبان‌ماه_ با حضور ۴۱۰ تکواندوکار به میزبانی اردن در شهر امان آغاز شد که حاصل آن کسب چند مدال ارزشمند بود و یکی از آن‌ها توسط ناهید کیانی به‌دست آمد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم که با حضور ۱۲ تکواندوکار برگزار شد، ناهید کیانی ملی‌پوش کشورمان دور نخست را با قرعه استراحت پشت‌سر گذاشت و سپس در مرحله بعدی به‌مصاف «سیدا علیووا» از آذربایجان رفت و در برابر نخستین حریف خود به برتری رسید.

کیانی با صعود به فینال حریف «پو یا سو» تکواندوکار سرشناس اهل چین تایپه شد. او در این دیدار برابر نماینده چین تایپه تکنیک منحصر به فرد خود را به اجرا گذاشت تا با پیروزی برابر حریف، دومین طلای خود کمتر از یک هفته را جشن بگیرد و می‌تواند با این آمادگی فوق‌العاده، به‌زودی مجوز حضور در المپیک پاریس را هم بگیرد.

ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندوی کشورمان با برتری برابر پو یاسو از چین‌تایپه در فینال پرزیدنت کاپ اردن موفق به کسب نشان ارزشمند طلا شد تا در کمتر از ۱۴ روز به دومین مدال طلای خود در تورنمنت‌های بین‌المللی برسد. او پیشتر در تورنمنت آزاد پاکستان موفق به کسب نشان ارزشمند طلا شده بود.

کد خبر 702918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.