پویش «به نام شهید» گامی در راه توحید و ولایتی است که شهدا پایه‌گذار آن بودند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پویش «به نام شهید» گامی در راه توحید و ولایتی است که شهدا پایه‌گذار آن بودند و در این راستا مردم ایران باید امانت‌دار شهدا باشند و کاری کنند آیندگان به وجود آن‌ها افتخار کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام احمد سالک عصر امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در آئین آغاز پویش «به نام شهید» و رونمایی از دست‌نامه نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان اظهار کرد: شهادت و سعادت دو مقوله بسیار مهم و مرتبط است، شهید سعادتمند بوده و انسان سعادتمند و رستگار در راه شهادت گام بر می‌دارد.

وی افزود: پویش «به نام شهید» گامی در راه توحید و ولایتی است که شهدا پایه‌گذار آن بودند و در این راستا مردم ایران باید امانت‌دار شهدا باشند و کاری کنند آیندگان به وجود آن‌ها افتخار کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم، شهدایی که در محضر آن‌ها هستیم امامزاده‌های قرن حاضر هستند و نزد خدا حرمت زیادی دارند.

حجت‌الاسلام سالک گفت: کشف حجاب ابزار استکبار و استعمار است و اینگونه مسائل را نمی‌توان تحمل کرد، زیرا در روز قیامت باید پاسخگو بود.

وی تاکید کرد: عمل به فرهنگ شهدا و شهید نقش اساسی در ارتقای جایگاه استان‌ها دارد و اصفهان در همه ابعاد از جمله قرآن، نهج‌البلاغه و فرهنگ ظرفیت‌های بین‌المللی دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه ادامه داد: غزه با تعداد انبوهی از شهید در مقابل کفر جهانی ایستاده است و این شهدا بستر مقاومت را برای نابودی کفر فراهم کرده‌اند و ما می‌دانیم که حق بر باطل پیروز است.

کد خبر 702917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.