باید با سرعت بیشتری از گردنه‌های اقتصادی عبور کنیم

وزیر کشور گفت: ما موفق شدیم و جوانان پای کار آمدند و درخشش در عرصه علم کاملاً معنادار و موجه است؛ رشد اقتصاد کمی طولانی شده است، باید این زمان را کوتاه‌تر کنیم و از گردنه‌های مسائل اقتصادی با سرعت بیشتر عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _ پنجشنبه هجدهم آبان‌ماه _ در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اکنون در جمعی هستم که هدفشان توسعه اقتصادی کشور است، موضوعی که حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است توسط مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال نامگذاری می‌شود.

وی افزود: در این سال‌ها با انتخاب این موضوع از بسیاری مسائل عبور کردیم و این یک مرحله پیش‌رو است که باید آن را با قدرت طی کنیم، اما این مرحله شاید زمان‌بر بوده و نیازمند اتفاقات خاص است و این امر مسئولیت همگان را یادآور می‌شود که یک هدف یکپارچه داریم و این هدف توسط یک مجتهد، رهبر و سیاستمدار تعیین شد و ایشان این موضوع را انتخاب کردند.

وزیر کشور تصریح کرد: این مهم برای بخش اقتصاد بسیار فرصت خوبی است چراکه با پافشاری در طول چندین سال موجب شد یک شکفتگی در عرصه علم به دست آید و امروز در بین چند کشور نخست دنیا هستیم.

وی ادامه داد: ما موفق شدیم و جوانان پای کار آمدند و درخشش در عرصه علم کاملاً معنادار و موجه است؛ در حوزه اقتصاد رشد کمی طول کشیده است، باید این زمان را کمی کوتاه‌تر کنیم و از گردنه‌های مسائل اقتصادی با سرعت بیشتر عبور کنیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: همه فشارها و تلاش‌های دشمن روی تحریم اقتصادی است اما تحریم‌های دیگر هم دارند؛ چرا دشمن نمی‌خواهد در حوزه اقتصاد رشد کنیم؟ این سوال مهم است عده‌ای دل در گروه آمریکا دارند و تمجید می‌کنند، دشمنان امیدوار بودند فروپاشی اقتصادی در ایران رخ دهد و کمر کشور خُرد شود اما نشد.

وی تاکید کرد: دشمن تصور می‌کرد دچار فلج اقتصادی شویم، از تورم سه رقمی و چهار رقمی صحبت کردند، اما نشد آیا همین کافی نیست که عزم خودمان را جزم کنیم؟ اکنون ما باید دشمن را زمین بزنیم و از این حوزه سربلند بیرون آییم.

کد خبر 702912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.