ترویج ورزش‌ همگانی در دستور کار شورای شهر و شهرداری سنندج است

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج در راستای ترویج ورزش‌های همگانی درصدد است تا ورزش همگانی را در میان همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوان گسترش دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسعد فریدی امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: مشارکت شهروندان در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری موجب می‌شود مجموعه مدیریت شهری با انگیزه و تلاش بیشتری اقدام به برگزاری برنامه‌های مفرح در سطح شهر کنند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج در راستای ترویج ورزش‌های همگانی درصدد است ورزش همگانی را در میان همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوان گسترش دهد.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد، تصریح کرد: توسعه فرهنگ ورزش، ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی به ضرورت فراگیر شدن ورزش‌های همگانی اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود زیرساخت‌های ورزشی، ورزش‌های همگانی هنوز آن چنان که باید و شاید در بین مردم نهادینه نشده است که این ممکن است سلامت جامعه را تهدید کند.

فریدی تاکید کرد: این دوره از شورای شهر و شهرداری سنندج به ایجاد فضاهای ورزشی به صورت عادلانه در سطح شهر توجه ویژه‌ای داشته است و این مهم در آینده نیز دنبال خواهد شد.

کد خبر 702902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.