کشف یک کیلو هروئین از معده سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک کیلو مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، مشخص شد سوداگران مرگ از طریق بلع نسبت به حمل و جابه‌جایی مواد مخدر و فروش آن اقدام می‌کنند و بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت با انجام تحقیقات میدانی گسترده پاتوق متهمان در یکی از محلات شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی، سه متهم در محل شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس در بررسی‌های انجام شده مقدار یک کیلو مواد مخدر از نوع هروئین که توسط سه سوداگر مرگ به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 702879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.