دستگیری شرور متواری در عملیات شب گذشته پلیس اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک شرور سابقه‌دار که پس از انجام شرارت و سلب آسایش مردم متواری شده بود، شب گذشته در عملیات ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود طریفی اظهار کرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت و ایجاد سلب آسایش عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فرد شرور پس از انجام شرارت‌های خود متواری شده بود، افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیس و رصد هوشمندانه مخفیگاه این شرور در یکی از مناطق اصفهان شناسایی و در نهایت شب گذشته در یک عملیات منسجم و ضربتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیر شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: اصفهان شهر امنی برای اراذل و اوباش و افراد شرور نیست و پلیس اجازه عرض اندام این افراد و تعرض و تعدی آنها به حقوق مردم را نخواهد داد و بدانند که در صورتی که اقدامات مجرمانه خود دست برندارند، با برخورد سخت پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

کد خبر 702875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.