تغییر زمان دیدار گیتی‌پسند-مس‌سونگون / شبکه ورزش الکلاسیکو فوتسال ایران را پخش می‌کند

با اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند ساعت مسابقه حساس گیتی‌پسند-مس سونگون به دلیل پخش زنده تلویزیونی تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته سیزدهم لیگ فوتسال ایران و در دیداری حساس فردا جمعه نوزدهم آبان‌ماه تیم گیتی‌پسند میزبان مس سونگون است.

تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون به ترتیب با ۳۴ و ۳۲ امتیاز در جایگاه اول و دوم لیگ برتر فوتسال قرار دارند و نتیجه این بازی صدرنشین لیگ را مشخص خواهد کرد.

جواد شریف مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند در گفت و گویی با اعلام اینکه نظر به درخواست بی‌شمار مردم ورزش دوست ایران مبنی بر پخش زنده فوتسال گیتی پسند و مس سونگون از شبکه ورزش اظهار کرد: با درخواست باشگاه گیتی پسند و همکاری سازمان لیگ فوتسال، شبکه اصفهان و شبکه ورزش این دیدار به‌صورت زنده و از ساعت ۱۷ از شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: پیش از این قرار بود این دیدار ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار شود که با استقبال بی نظیر هواداران اصفهانی روبرو شدیم و با توجه به محدویت مکانی در سالن پیروزی و برای محروم نشدن خیل عظیم طرفداران فوتسال در استان اصفهان و کل کشور برای تماشای این دیدار با تغییر زمان این دیدار موافقت کردیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: پیش‌بینی جمعیتی بالاتر از گنجایش سالن پیروزی در دیدار روز جمعه داریم و خواهشی که از هواداران خود داریم این است که حداکثر تا ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه ورزشی پیروزی حضور بهم رسانند، تماشای این دیدار برای علاقمندان فوتسال اصفهان رایگان است و درخواستی که باشگاه داشته این است که تا جای ممکن هواداران با لباس سفید در این دیدار حاضر شوند.

کد خبر 702853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.