ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری حوزه سلامت در کرمان وجود دارد

استاندار کرمان گفت: ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت و احداث بیمارستان در کرمان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در دیدار با یک سرمایه‌گذار چینی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، انرژی و بهداشتی استان اظهار کرد: استان کرمان ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های معدن، صنایع معدنی، کشاورزی و گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت در تأمین زیرساخت‌ها برای توسعه استان است، افزود: به‌دلیل توسعه صنعت در استان، به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی برق احتیاج است که شرایط خاص آب و هوایی کرمان بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی است.

استاندار کرمان با اشاره به سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت گفت: به دلیل مرکزیت استان در جنوب شرق کشور و همجواری با سیستان و بلوچستان، بهترین ظرفیت برای ساخت بیمارستان وجود دارد و آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه اعلام می‌کنیم.

هونگ بو لی سرمایه‌گذار چینی نیز با اشاره همکاری ۲۳ ساله شرکت پیمانکاری انرژی چاینا با دولت ایران، و افزود: عمده صنایع معدنی و صنعتی در استان کرمان متمرکز شده و بحث آب برای شرب و صنعت حائز اهمیت است؛ بنابراین مراوداتی با شرکت برق منطقه‌ای برای ارتقای شبکه خط پست استان داریم و در بخش خصوصی برای توسعه بخشی از معدن گل گهر فعالیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه انرژی چاینا در ۲۳ سال گذشته در ایران فغالیت‌های زیادی داشته و امیدواریم برای کشور و استان کرمان اقدامات مهمی انجام دهیم و به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه پروژه‌های زیرساختی استان و ارتباطی برای توسعه روابط دوستانه بین ایران و چین عمل کنیم.

کد خبر 702830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.