جذب ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع تنش آبی در خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در سال جاری از محل اعتبارات تنش آبی، ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار اخذ کردیم، اما باید پروژه‌ها اولویت‌بندی شده تا بتوانیم با حداقل اعتبار، حداکثر کار را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان مانه و سملقان، اظهار کرد: ۶۰ کیلومتر از شبکه انتقال آب این دو شهرستان اصلاح و نوسازی خواهد شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم طی دو سال گذشته ۱۵ درصد از شبکه آب دو شهرستان اصلاح و نوسازی شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: چاه‌های قره میدان با دبی بالغ بر ۶۷ لیتر بر ثانیه که در حال تهیه سند، تأمین اعتبار و برگزاری مناقصه است، مدیریت شبکه آب شهرهای آوا، قاضی و آشخانه در بلندمدت از برنامه‌های استان است.

رشیدی افزود: در سال جاری از محل اعتبارات تنش آبی برای استان، ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار اخذ کردیم، اما باید پروژه‌ها اولویت‌بندی شده تا بتوانیم با حداقل اعتبار، حداکثر کار را انجام دهیم.

وی گفت: اداره آب و فاضلاب لیست تمام پروژه‌های استان را با اولویت‌بندی و برنامه زمانبندی طرح تا پایان سال برای تمام اقدامات و بر اساس نمودار اعتبار و زمان اجرا به دفتر فنی استانداری ارائه دهد.

کد خبر 702823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.