دستگیری عاملان آتش‌سوزی‌های عمدی در شهرستان تفتان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پنج نفر از عاملان آتش‌سوزی‌های عمدی اخیر در سطح شهرستان تفتان طی عملیات‌های منجسم پلیس استان دستگیر شدند.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره آتش‌سوزی عمدی در سطح شهرستان تفتان، معادن، محل‌های تفریحی و همچنین ایجاد ناامنی و نارضایتی عمومی در سطح شهرستان بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد افراد ناشناسی با استفاده از مواد سوختی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن در راستای ناامن کردن منطقه و ایجاد نارضایتی عمومی کردند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های اولیه توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد افراد ناشناسی با استفاده از مواد سوختی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن در راستای ناامن کردن منطقه و ایجاد نارضایتی عمومی کردند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

جلیلیان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی با توجه به قرائن و شواهد موجود، با انگیزه اختلافات قبلی، گفت: پلیس با ناقضان حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد خواهد کرد و در این ارتباط همکاری مردم با پلیس ضروری است.

کد خبر 702807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.