اصفهان در هفته‌ای که گذشت از هوای پاک بی‌بهره بود

بر اساس داده‌های موجود، در طول این هفته‌، پنج روز هوای سالم و یک روز هوای ناسالم برای کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسید و سهم این کلان‌شهر از هوای پاک برابر با صفر روز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس شاخص کیفیت هوای ثبت شده از تاریخ سیزدهم تا هجدهم آبان، پنج روز هوای سالم و یک روز هوای ناسالم برای کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسیده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز شنبه، سیزدهم آبان، برابر با ۱۳۵، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۳ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۰ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز یکشنبه، چهاردهم آبان، برابر با ۱۰۳، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۳۱ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۸۳ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز دوشنبه، پانزدهم آبان، برابر با ۱۴۹، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۷ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۰۸ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز سه‌شنبه، شانزدهم آبان، برابر با ۱۴۸، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۷۵ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۷ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز چهارشنبه، هفدهم آبان، برابر با ۱۰۹، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۴ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۸۳ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز پنجشنبه، هجدهم آبان، برابر با ۱۲۱، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۲ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۸۷ ثبت شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 702799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.