تخریب بیش از ۲۰ مورد دیوارکشی و چهاردیواری غیرمجاز در شاهین‌شهر

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر گفت: با صدور دستور قضائی ۲۰ مورد دیوارکشی و چهاردیواری در منطقه یاقوت‌آباد شاهین‌شهر تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان اصفهان، مهران جدیدی اظهار کرد: با توجه به لزوم پیشگیری از ساخت و ساز و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌ المال استان و با درخواست اداره جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف قانونی، با همکاری نهادهای ذی‌ربط و با دستور مقام قضائی نسبت به تخریب بیش از ۲۰ مورد از دیوارکشی‌ها و چهاردیواری‌های غیرمجاز شهرستان واقع در منطقه‌ای موسوم به یاقوت‌آباد، اقدام شد.

وی افزود: مالکان این ساخت و سازها با وجود دریافت اخطار توقف عملیات اجرایی حین ساخت و ساز و دیوارنویسی جهت توقف عملیات، به اخطارها توجهی نکرده و نسبت به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز خود اقدام نکرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: اداره جهاد کشاورزی نسبت به رصد دقیق و به موقع ساخت و سازهای غیرمجاز و پیشگیری از آن در همان مراحل ابتدایی، از مالکان خواست پیش از قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز، خودشان نسبت به توقف اجرا و تخریب آن اقدام کند.

کد خبر 702795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.