توانمندسازی بیش از ۲۰۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه جشن توانمندسازی دو هزار و ۵۰۰ هزار خانواده امسال برگزار می‌شود، گفت: از این تعداد، ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده هستند.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: تعهدات کمیته امداد برای اشتغال‌زایی جامعه هدف در سال جاری بیش از ۵ هزار مورد است.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون، برای ۲۰۵۰ نفر از مددجویان این نهاد شغل ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه درصدد هستیم جشن توانمندسازی ۲۵۰۰ هزار خانواده را برگزار کنیم، اضافه کرد: از این تعداد، ۵۰۰ نفر را زنان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهد.

صالحی از زمینه‌سازی برای ایجاد زنجیره ارزش و بازارسازی برای محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تفاهم‌نامه همکاری با هدف بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال با پلتفرم‌های بومی استانی در این بخش منعقد شود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت راهبران شغلی را از دیگر شیوه‌های مؤثر ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت دانست و گفت: در این بخش نیز راهکارهای فروش محصولات مددجویان آموزش داده می‌شود تا دچار مشکل نشوند.

کد خبر 702765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.