لیگ‌برتر انگلیس و تصویب قانونی علیه لیگ عربستان

تصویب رای قریب الوقوع بین باشگاه‌های لیگ‌برتری، می‌تواند نیوکاسل را از ارسال پیشنهاد قرضی برای جذب روبن نئوس، هافبک الهلال در ژانویه، باز دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، روبن نئوس پرتغالی در تابستان به تیم الهلال عربستان پیوست، اما حالا نامش برای بازگشت احتمالی به لیگ‌برتر انگلیس در لیست نیوکاسل قرار گرفته است.

طبق گزارش‌ها، نیوکاسل به‌عنوان جانشین ساندرو تونالی، که به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی در حال گذراندن محرومیت ۱۰ ماهه است، به نئوس علاقه داشت. با این حال، The Athletic فاش کرده که این حرکت ممکن است پس از برگزاری مجمع سهامداران آینده لیگ‌برتر، امکان پذیر نباشد.

پیشنهادی برای ممنوعیت نقل و انتقالات قرضی بین باشگاه‌های مرتبط ارائه خواهد شد که برای اعمال در پنجره ژانویه به سرعت پیگیری می‌شود. الهلال، نیوکاسل، هر دو تحت مالکیت صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان (PIF) هستند، به این معنی که در صورت تصویب رأی، انتقال هافبک پرتغالی به انگلیس مجاز نخواهد بود.

رسانه اورنشتاین خاطرنشان می‌کند که این پیشنهاد حرکتی مستقیم برای جلوگیری از جذب بازیکن نیوکاسل نیست، بلکه به عنوان بخشی از یک اقدام کلی برای "حفاظت از یکپارچگی" لیگ‌برتر ارائه خواهد شد. اگر قانون تصویب شود، فراتر از صرفاً جابجایی بازیکن خواهد بود، زیرا قرار است در مورد حمایت مالی اسپانسرهای جلوی پیراهن‌ها نیز بحث شود.

اما برای تصویب، رسانه اورنشتاین می‌گوید که رأی به اکثریت دو سوم آرا نیاز دارد، یعنی امضای ۱۴ باشگاه لیگ‌برتر باید روی برگه بیاید. در صورت موفقیت آمیز بودن، احتمالاً گفت‌وگویی در مورد تبدیل روش جذب موقت به یک قانون دائمی‌تر، که برای دو پنجره نقل و انتقالاتی خواهد بود، انجام خواهد شد.

کد خبر 702750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.