ثبت یک رکورد عجیب از منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال منچستریونایتد با شکست برابر کپنهاگن دانمارک، یک رکورد عجیب در لیگ قهرمانان اروپا از خود برجای گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته پیگیری شد و نتایج جالبی رقم خورد.

در یکی از این دیدارها منچستریونایتد در ورزشگاه پارکن دانمارک، میهمان کپنهاگن بود. راسموس هوجلوند در دقایق ۳ و ۲۸ برای شیاطین‌سرخ دبل کرد، اما حریف دقیقه ۴۵ و و ۹+۴۵ دو گل زد و در عین ناباوری نیمه اول با تساوی به پایان رسید. ضمن اینکه مارکوس راشفورد از یونایتد هم در دقیقه ۴۲ با کارت قرمز داور رو به رو شد تا کار بیش از پیش برای تن‌هاخ سخت شود.

در نیمه دوم بازی در اختیار کپنهاگن بود، اما این تیم تن‌هاخ بود که دقیقه ۶۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط برونو فرناندز هافبک توانمند و پرتغالی خود، به گل سوم رسید.

در ادامه تیم دانمارکی سراپا حمله شد و از ۱۰ نفره بودن حریف استفاده کرد. سرانجام آنها در دقایق ۸۳ و ۸۷ دو گل دیگر به منچستریونایتد زدند تا با یک نمایش بی‌نظیر، هم همه را شگفت‌زده کنند و هم تن‌هاخ و تیمش را به بحران ببرند.

با شکست برابر کپنهاگن، نهمین باخت فصل منچستریونایتد در هفدهمین بازی فصل اتفاق افتاد که سریع‌ترین زمان برای ثبت این رکورد عجیب در ۵۰ سال اخیر است.

پیش از این، بدترین آمار یونایتد در دوران پسا فرگوسن، به فصل ۱۴-۲۰۱۳ برمی‌گردد که شیاطین سرخ در سی‌وچهارمین بازی فصل، نهمین شکست را متحمل شدند.

کد خبر 702734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.