رقابت مسی و رونالدو در ورزش‌های الکترونیکی

لیونل مسی به عنوان مالک مشترک، به تیم سرخیو آگوئرو (KRU Esports) پیوست و باعث شد تا داوید دخیا کریستیانو رونالدو را به تیم خود، (Rebels) دعوت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم KRU که توسط آگوئرو سال ۲۰۲۰ تأسیس شد، در حال حاضر در عناوین مختلف ورزش‌های الکترونیکی محبوب، مانندRocket League، FIFA، League of Legends و Valorant رقابت می‌کند و خود را به عنوان یک رقیب درجه یک در این زمینه معرفی کرده است.

مهاجم سابق آرژانتین، در ویدئوی کوتاهی، مسی را به عنوان مالک جدید KRU اعلام کرد که با موافقت فوق ستاره اینتر میامی همراه شد.

آگوئرو درباره ورود مسی به دنیای ورزش‌های الکترونیکی گفت: «خوشحالم که مالکیت این باشگاه را با لئو به سهیم هستم. این باعث افتخار است که او بخشی از تیم KRU است. او بهترین فوتبالیست تاریخ و همچنین یک دوست بزرگ است.»

مدت کوتاهی پس از تأیید ارتباط مسی با KRU، دخیا از رونالدو دعوت کرد تا در Rebels Gaming که متعلق به دروازه‌بان سابق منچستریونایتد است، سرمایه‌گذاری کند.

هواداران اکنون مشتاقانه منتظر پاسخ احتمالی رونالدو به دعوت دخیا هستند که می‌تواند ارتباط بین فوتبال و ورزش‌های الکترونیکی را در آینده شکل دهد.

فوق ستاره النصر در سال‌های اوج دوران حرفه‌ای خود، همراه با رئال‌مادرید، رقابت شدیدی با لیونل مسی و بارسلونا داشت.

کد خبر 702598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.