پارک ۴ هکتاری خانواده‌ شورابیل آماده افتتاح است

شهردار اردبیل از نصب چمن مصنوعی جدید در اطراف دریاچه شورابیل اردبیل خبر داد و گفت: پارک چهار هکتاری خانواده‌ شورابیل آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل محمود صفری امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در جریان بازدید از پروژه نصب چمن مصنوعی اطراف دریاچه شورابیل اظهار کرد: با هدف ارتقای سلامت شهروندان و توسعه ورزش همگانی نوسازی چمن مصنوعی اطراف دریاچه شورابیل به عنوان یکی از بزرگترین رینگ سلامت کشور در اردبیل آغاز شد.

وی با بیان طول مسیر پیاده‌روی اطراف دریاچه شورابیل هفت کیلومتر است، افزود: سال گذشته دو کیلومتر از این مسیر با سه میلیارد تومان اعتبار نوسازی شده است و اکنون بهسازی پنج کیلومتر دیگر با اعتباری بالغ ۱۵ میلیارد تومان آغاز و تا یک‌ماه آینده به پایان خواهد رسید.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با توجه به رویکرد سلامت محور و با هدف توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان، نوسازی چمن مصنوعی اطراف دریاچه شورابیل در دستور کار مدیریت شهری شهرداری اردبیل قرار گرفت.

صفری با بیان این‌که توسعه مجموعه گردشگری شورابیل همواره در برنامه مدیریت شهری است، اضافه کرد: در این مجموعه پارک چهار هکتاری خانواده با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

وی گفت: پارک خانواده مجهز به سایت بازی‌های توپ و تور شامل زمین فوتسال، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، هندبال، تنیس و مجهز به سایت هوش و تمرکز شامل شطرنج، منچ و تنیس روی میز است.

شهردار اردبیل ادامه داد: کمپ چادر، پارکینگ خودرو، اِلمان خانواده، آلاچیق و کباب‌پزهای ایستاده جهت استفاده شهروندان و مسافران در این پارک تعبیه شده است.

کد خبر 702563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.