آخرین اخبار از اجرای مجدد طرح زوج و فرد برای هسته مرکزی اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح برای هسته مرکزی شهر اصفهان از امروز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با تشدید آلودگی هوا و در راستای اجرای مصوبات کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استانداری طرح زوج و فرد هسته مرکزی شهر اصفهان در نوبت صبح از امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ مجدد به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، افزود: زمان اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: خودروهایی که به صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند توسط دوربین‌های هوشمند مورد اعمال قانون می‌گیرند و مبلغ جریمه آن‌ها نیز برای هر بار وارد شدن در آن محدوده ۱۰۵ هزار تومان خواهد بود.

وی کاهش آلودگی هوا و داشتن هوای پاک را نیازمند همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌ها و مردم و رانندگان اعلام و تصریح کرد: به شهروندان و کارمندان ادارات توصیه می‌کنیم، این روزها از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد خود استفاده و از آوردن خودروی شخصی به بیرون از منزل خودداری کنند.

کد خبر 702535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.