مدیریت شهری اهواز نیازمند پشتیبانی است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت و انسجام در شهر، گفت: نیاز امروز مدیریت شهری اهواز حمایت و پشتیبانی است تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اهواز، سیاوش محمودی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه هفدهم_ در آئین بهره‌برداری از تجهیزات ترافیکی و اعطایی تسهیلات نوسازی یکصد و پنجاه دستگاه تاکسی، اظهار کرد: از ابتدای دوره‌ی ششم شورای اسلامی شهر اهواز شفافیت، اصلاح ساختار و ثبات در مدیریت مورد توجه اعضا بوده و امیدوارم این امر تا پایان دوره تداوم داشته باشد، در دو سال اخیر تلاش‌های زیادی شد تا اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد و در واقع دو سال آینده زمان محصول دهی و نمایش نتایج خواهد بود.

وی افزود: قطار شهری از سال ۱۳۸۵ در اهواز آغاز شد اما از سال ۱۳۹۴ تا کنون به تعطیلی کشیده شده است، با تلاش‌های انجام شده مدیریت شهری در این حوزه یک موفقیت بزرگ برای اهواز رقم خورده و به زودی نیز قرارداد آن امضا و پروژه قطار شهری در اهواز ادامه پیدا می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مدیریت شهری برای توسعه و بهبود شرایط اهواز از ابتدای کار تاکنون برنامه‌ریزی داشته و بر اساس آن اقدامات در حال انجام است و ثمرات آن را امروز و روزهای آینده مشاهده می‌کنیم، اهواز امروز نیازمند انسجام، همدلی، هماهنگی و پشتیبانی است.

وی با اشاره به خرید یکصد دستگاه اتوبوس دیگر در آینده نزدیک، اضافه کرد: یکی از عامل‌های اصلی آلودگی هوا مسئله حمل‌ونقل است و با توسعه حمل‌ونقل عمومی می‌توان در راستای کاهش آلودگی‌ها حرکت کرد. حمل‌ونقل عمومی یکی از مسائلی جدی بود که دولت نیز حمایت ویژه‌ای از آن داشت و به زودی قرارداد بی‌سابقه‌ای در این خوزه در شهر اهواز منعقد خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهر هماهنگ و منسجم است، اما پشتیبانی از شهر و شهرداری نیاز جدی امروز اهواز است و باید تلاش کنیم تا آنچه که حق شهر است به ویژه در حوزه عوارض آلایندگی پرداخت شود، اینکه این عوارض دیر پرداخت شود یا در حوزه عمرانی هزینه نشود پسندیده نیست، امیدوارم بتوانیم با حمایت از مدیریت شهری خدماتی شایسته را برای مردم اهواز انجام دهیم.

کد خبر 702498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.