مصدومیت یک آتش‌نشان در پی حریق خودرو / حریق منزل مسکونی و محبوس شدن یک نفر در آتش

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدومیت یک آتش‌نشان در پی حریق خودروی ۲۰۶ و حریق منزل مسکونی و محبوس شدن یک نفر در آتش خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه حریق خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ منزل مسکونی واقع در کوی راه حق، ساعت ۱۵:۳۳ روز گذشته _سه‌شنبه شانزدهم آبان_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از رسیدن در محل، در همان لحظات ابتدایی نسبت به اطفای حریق خودرو اقدام و از گسترش آتش و سرایت به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند، افزود: در پی این حادثه یکی از آتش‌نشانان از ناحیه دست و گردن دچار آسیب‌دیدگی و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حادثه حریق منزل مسکونی ویلایی و حبس شدن فرد کهنسال در میان دود و آتش ساعت ۱۴:۲۹ روز گذشته _سه‌شنبه شانزدهم آبان_ در خیابان مطهری ملک‌شهر، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد و آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره شش و ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان اعزامی با رسیدن به محل حادثه به دو گروه برای باز کردن درِ ساختمان و نجات فرد محبوس از میان دود و آتش و اطفای حریق تقسیم شدند و فرد محبوس که حدود ۷۰ سال سن داشت و درگیر بیماری آلزایمر بود را به خارج از حریق منتقل کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

بگدلی با بیان اینکه پس از رهاسازی فرد محبوس، حریق در مدت زمان کوتاهی کنترل و از سرایت به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: به دلیل رنج بردن پدر خانواده از بیماری آلزایمر، فرزندان هنگام خروج از منزل، درِ ساختمان را قفل کرده بودند و همین امر می‌توانست خسارت جبران‌ناپذیری را برای این خانواده به بار بیاورد.

کد خبر 702495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.