جشن پیروزی فلسطین را به زودی خواهیم گرفت

فرمانده سپاه سلمان گفت: به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک جشن پیروزی فلسطین را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران اظهار کرد: شهادت بیداری را معنا می‌بخشد، شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می‌افروزد تا تاریکی را از شانه‌های زندگی بگریزاند، فهم جایگاه شهادت در ظرفیت ما نیست و تنها خداوند متعال بخشی از آن را بیان کرده است.

وی با اشاره به آیات ۱۵۴ سوره بقره و ۱۶۹ و ۱۷۰ سوره آل عمران ادامه داد: اگر چشم دل باز کرده و پیام شهدا را دریافت کنیم؛ پیام این است که ای مردمان شریف شهرستان سیب و سوران باید بر آنچه در جهان اسلام رقم می‌خورد تمرکز کنیم و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه بیش از یک ماه است که مردم مظلوم فلسطین زیر فشار جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شوند، خاطرنشان کرد: تا پیش از عملیات طوفان‌الاقصی بیش از ۱۲۰ هزار مردم فلسطین توسط این رژیم نامشروع به شهادت رسیده‌اند.

سردار شفائی تاکید کرد: ما وظیفه داریم افتخارآفرینی مجاهدان فلسطینی در طول این بازه یک ماهه را تبریک بگوییم و جنایات بی‌شرمانه این روزهای سردمداران رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

وی ادامه داد: این رژیم نامشروع با حمایت‌های آمریکا و سایر کشورهای مستکبر جهان دست به این جنایات زده است؛ معتقدیم این خون‌های به ناحق ریخته و این جنایات سرآغاز یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: پایه‌های قدرت رژیم صهیونیستی فرو ریخته است و این رژیم در حال افول و نابودی است؛ اتکای رژیم صهیونیستی به سیستم اطلاعاتی خود بود که ناکارآمدی آن امروز برای همگان هویدا است. امروز ارتش اسرائیل که مدعی قدرت پنجم جهان بود در مقابل مردم غیر مسلح غزه هم شکست خورده است؛ به فضل الهی ما در آینده‌ای نزدیک و نه چندان دور پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.

سردار شفائی خاطرنشان کرد: یکی از برکات این نبرد کنونی، بیداری مردم مسلمان و آزاده جهان و امروز منفورترین و پلیدترین جماعت در میان جهانیان قوم یهود و رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 702493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.