۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
ماجرای شلوار ۳ خط آدیداس

یک کاربر فضای مجازی با اشاره به انتشار تصاویری از رزمندگان مقاومت فلسطین با شلوار سه خط آدیداس نوشت: «شاید هیچ کار تبلیغاتی دیگری با بودجه سنگین نمی‌توانست این‌قدر آبروی ارتش نمی‌دانم چندم جهان را ببرد، اینکه کسی با شلوار گرم‌کن بیاید سروقت یک پادگان تا دندان مسلح و سربازی را از خواب بیدار کند...»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این روزها که رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌طور وحشیانه نوار غزه مورد هدف قرار داده است و هر روز بر تعداد شهدای فلسطینی افزوده می‌شود، کمپین‌های مختلف مردمی در حمایت از شهدایی که جرمشان مقاومت است و به‌خاطر پس گرفتن سرزمینی که سال‌ها پیش غاصبانه اشغال شد، مقابل سربازان اسرائیلی ایستادند، به راه افتاده است.

کمپین روایت‌های مردمی از آغاز طوفان بچه‌های فلسطینی که آرامش را از رژیم جعلی صهیونیستی گرفته است و نمایش ایستادگی و مقاومت مردمان سرزمین زیتون از جمله این کمپین‌ها است که تلاش می‌کند در جنگ روایت‌ها دست برنده را آنِ خود کند.

در پی انتشار ویدئوها و تصاویری از رزمندگان مقاومت فلسطین با شلوار سه خط آدیداس، که در حال مبارزه با نظامیان تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی و منهدم کردن تانک‌ها و جنگ‌ابزارهای آن‌ها هستند، کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند.

یک کاربر در این ارتباط نوشت: «آن روز اول، کنار آن همه شادی، چقدر هیجان‌انگیز بود که می‌دیدیم کسی با شلوار سه خط آدیداس با پاراگلایدر از دیوار حائل غزه عبور کرده و اسرائیلی‌ها را اسیر گرفته است، کنار آن حمله طوفانی که هیمنه اسرائیل را تا ناکجا شکست، این شلوار سه خط انگار ابهت پوشالی‌اش را به تمسخر گرفته بود، شاید هیچ کار تبلیغاتی دیگری با بودجه سنگین نمی‌توانست این‌قدر آبروی ارتش نمی‌دانم چندم جهان را ببرد، اینکه کسی با شلوار گرم‌کن بیاید سروقت یک پادگان تا دندان مسلح و سربازی را از خواب بیدار کند و بگوید: رفیق وقت اسارته...

یا برود کنار یک زره پوش شش میلیارد دلاری و با فندک دوهزار تومانی از کارش بیندازد و بعد هم منفجرش کند.

چقدر همه اینها در میان مصیبت‌های وحشتناک غزه، اسباب دلگرمی و تمسخر اسرائیل را فراهم می‌کرد و چقدر قدرت خداوند در تحقق وعده‌هایش را به رخ می‌کشید که «کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بإذن الله»

در فضای مجازی، برخی با خنده می‌گفتند نتانیاهو هرجا از این شلوارها می‌بیند، اضطراب امانش را می‌برد. این مرد انگار نماد دلاوری و اخلاص غزه بود.

تا اینکه که این عکس منتشر شد، عکس مجاهدی با شلوار سه خط آدیداس، و چه بغض‌ها که شکست و چه اندوه‌ها که آوار شد و چه دل‌ها که ترک برداشت.

نمی‌دانم این شاید اجابت دعایش باشد، شاید آرزوی دیرینش. هرچه هست، پاداش مجاهدی چون او چیزی جز افتادن و در خون تپیدن بر خاک وطن نیست، جاودانگی‌اش مبارک باد بر او و بر فلسطین و بر آزادگی.»

ماجرای شلوار سه خط آدیداس

کد خبر 702449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    2 2
    به نظر میاد 2 نفر باشند خط شلوارها متفاوت
  • شریفی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    2 3
    خداوند روح بزرگش را قرین رحمت کند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    زره پوش شش میلیارد تومانی گمانم صحیح است.