اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی برای شبکه آب‌رسانی فضای سبز منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: توسعه و اصلاح شبکه آب‌رسانی فضای سبز این منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توسعه و اصلاح شبکه آب‌رسانی فضای سبز منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار کرد: لوله‌کشی بیش از ۲۳ هزار متر شبکه توزیع و آبیاری تحت فشار در کل عرصه این منطقه شامل باغ فدک و مادی‌ها و فضای سبز برای انتقال آب و تسهیل در آب‌رسانی فضای سبز در حال تکمیل است.

وی افزود: طی سال جاری بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مربوط به آب‌رسانی در ۱۲ محور و خیابان از سطح منطقه هفت شهرداری اصفهان تخصیص داده شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اجرای این طرح‌ها، چهار هزار متر مربع لوله‌کشی برای توسعه شبکه آب‌رسانی در دهکده المپیک نیز تکمیل شده که با این پروژه، ۲۰ هزار متر مربع از محدوده دهکده تحت پوشش آب‌رسانی تحت فشار قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود پهنه وسیع باغ فدک گفت: حدود ۴۵۰۰ متر لوله‌گذاری برای توسعه و ترمیم شبکه آب‌رسانی در باغ فدک اجرا شده که بیش از ۲۰ هزار متر مربع از فضای سبز باغ را پوشش داده است.

سلطان‌آقایی با تاکید بر عزم جدی مدیریت شهری برای حفظ و حراست از فضای سبز منطقه هفت اصفهان خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی مادی‌ها و انهار و ایجاد پاتوق‌های فضای سبز و راه‌اندازی بوستان‌های محلی از جمله پروژه‌های در دست اقدام این منطقه است.

کد خبر 702446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.