۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
سرمربی حریف سپاهان اخراج شد

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی الاتحاد پس از کسب نتایج بدی که به درگیری در رختکن با کاپیتان کریم بنزما ختم شد، اخراج شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الاتحاد عربستان در حال حاضر از پنج بازی اخیر خود در لیگ بردی کسب نکرده است، این در حالی است که آن‌ها روز گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا، در چارچوب هفته چهارم دور گروهی، مقابل نیروی هوایی عراق، دو بر صفر شکست خوردند.

به گفته رسانه Revelo، این اتفاق، باعث درگیری لفظی شدید بین کاپیتان و سرمربی شد، زیرا بنا بر گزارش‌ها، بنزما و نونو، مدتی پس از سوت پایان بازی، به یکدیگر توهین می‌کردند.

در نتیجه این آشفتگی و ادامه فرم بد، الاتحاد اعلام کرد که سرمربی پرتغالی را اخراج کرده است. علی‌رغم سرمایه‌گذاری عمده روی بازیکنان در تابستان، نونو تنها دو برد از ۹ بازی اخیر در تمام رقابت‌ها به‌دست آورد.

رسانه Relevo گزارش می‌دهد که کلید این تصمیم، این بود که رابطه نونو با بنزما به «نقطه پایان» رسید و خواسته‌های ستاره الاتحاد، به وضوح بر سرمربی سابق تاتنهام و ولوز اولویت داشت.

این گزارش حاکی از آن است که تیم عربستانی، اکنون بدون سرمربی است و می‌تواند به دنبال جذب یک سرمربی فرانسوی برای دلجویی از برنده توپ طلای ۲۰۲۲ باشد.

با تأیید رفتن نونو، باید دید که الاتحاد چه کسی را برای نیمکت خود انتخاب می‌کند. تصور می‌شود زین‌الدین زیدان «رؤیای دست‌نیافتنی» قهرمان فعلی عربستان است، زیرا او پیش‌تر با این پیشنهاد مخالفت کرده است، در حالی که لوران بلان، سرمربی سابق لئون نیز برای هدایت این تیم پیشنهاد دریافت کرده است.

کد خبر 702444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.