دستگیری قاتلان فراری در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: قاتلان فراری پس از ۷۲ ساعت در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ۷۲ ساعت گذشته مبنی بر تیراندازی منجر به قتل یک شهروند در یکی از محلات شهرستان زاهدان، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سه نفر به هویت معلوم به دلیل اختلافات شخصی و قبلی با سلاح جنگی کلت به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کردند که علاوه بر قتل منجر به ایجاد رعب و وحشت عمومی شده‌اند و سپس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتلان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاه آن‌ها در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر که در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: جامعه به هیچ‌وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 702438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.