انسداد محورالنگ و چمن‌بید به جنگل گلستان بر اثر طغیان رودخانه / محور خوش‌ییلاق بازگشایی شد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از انسداد محورالنگ و چمن‌بید به جنگل گلستان خبرداد و گفت: به دلیل طغیان آب رودخانه و جاری شدن سیل این مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

نعمت‌الله حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان با بیان اینکه محور خوش‌ییلاق دوباره بازگشایی شد، اظهار کرد: با توجه به ریزش شدید باران و وقوع سیلاب در محورهای کوهستانی، محور خوش ییلاق حد فاصل روستای مهدی‌آباد به آزادشهر برای ساعاتی در عصر مسدود شد، اما در حال حاضر امکان تردد وجود دارد.

وی ضمن یادآوری اینکه محورالنگ به علت ریزش باران وجاری شدن سیلاب مسدود شده، گفت: همچنین محور چمن‌بید-جنگل گلستان (دوراهی دشت) نیز به دلیل طغیان آب رودخانه و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.
مدیرکل مدیریت بحران گلستان ضمن قدردانی از مجموعه راهداری و پلیس برای بازگشایی دوباره این مسیر گفت: به دلیل بارش شدید باران و ریزش سنگ از کوه، راه هفت روستا در مناطق کوهستانی بخش چشمه‌ساران شهرستان آزادشهر هم مسدود شده است.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آزادشهر در حال پاک‌سازی سنگ و گل‌ولای از جاده‌های روستایی آزادشهر هستند، افزود: در حال حاضر روستاهای رودبار، قشلاق، وطن، کاشیدار و فارسیان مسدود است.
حاجی‌زاده ضمن ابراز امیدواری از اینکه طی چند ساعت آینده این مسیرها بازگشایی خواهند شد، اضافه کرد: به جز انسداد راه این روستاها، بر اثر بارش شدید باران، برق و آب برخی از روستاهای مناطق کوهستانی آزادشهر قطع شده است با این حال نیروهای ادارات برق و آب و فاضلاب در حال رفع مشکل هستند.
کد خبر 702412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.