در شش ماهه نخست سال جاری ۲۴۹ مددجو از خدمات حقوقی بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:در شش ماهه نخست سال جاری، مجموع ۲۴۹ مددجو از خدمات حقوقی و معاضدتی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدابوالفضل پرپنچی، امروز_ سه‌شنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران است، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، در مجموع ۲۴۹ مددجو از خدمات حقوقی و معاضدتی ارائه شده است.

وی افزود: ۱۲ میز خدمت به صورت ثابت با حضور وکلای نیکوکار در ادارات شهرستان‌های اسلامشهر، شهریار، ورامین، ری، رباط کریم، بهارستان، پردیس و ادارات شرق، جنوب غرب تهران طی روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته به متقاضیان خدمات معاضدت حقوقی ارائه می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه آموزش‌های حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان تهران، گفت: در شش ماهه نخست امسال نیز همایش آموزشی حقوق خانواده به مددجویان ارائه شده است و ۲۸۰ نفر از زنان سرپرست‌خانوار، مخاطب این همایش آموزشی بوده‌اند.

وی در بازدید از واحدهای مختلف با اشاره به احداث ۸۰ مسکن روستایی و ۳۰ واحد مسکن شهری خاطرنشان کرد: پروژه ۳۵ واحدی این نهاد در شهرستان ری با مشارکت خیّران در دست احداث است.

پرپنچی با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی تربیتی، اضافه کرد :۹ کانون فرهنگی تربیتی در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف در استان تهران فعالیت می‌کنند که علاوه بر امور فرهنگی نسبت به ارائه آموزش‌های مهارت آموزی نیز اقدام می‌کنند.

کد خبر 702401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.