ترویج خلاقیت و نوآوری در بین نوجوانان یکی از مهمترین اهداف کشور است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی گفت: ترویج خلاقیت و نوآوری در بین نوجوانان ایران اسلامی از مهمترین اهداف کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی استاندار یزد، محمد علی شاه‌حسینی امروز (سه شنبه- ۱۶ آبان) در نشست هماهنگی برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ترویج خلاقیت و نوآوری در بین نوجوانان ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: شناسایی استعدادهای برتر و هدایت دانش‌آموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای شبکه‌سازی کار تیمی و گروهی به عنوان پیشرانه‌های اقتصاد دانش‌بنیان و یکی از مهم‌ترین اهداف کشور در این رویدادها خواهد بود.

وی بیان کرد: این مسابقات از سال ۱۳۸۹ به منظور ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت در بین دانش آموزان و خانواده‌ها برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ابراز امیدواری کرد که این دوره از مسابقات به مراتب بهتر از دوره‌های قبل برگزار و شرایط بسیار خوب و شادی را برای دانش‌آموزان فراهم شود.

به گزارش ایمنا؛ اولین نشست هماهنگی برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و مسئولان ذیربط در محل این معاونت برگزار شد.

کد خبر 702390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.