دیدار مردمی مدیران شهری در محلات کرمان به ایستگاه سی‌ام رسید

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان در سی‌امین دیدار محله‌ای با حضور در مسجدالائمه علیه‌السلام واقع در بلوار آزادگان، با مردم گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، سعید شعرباف شهردار کرمان در این دیدار بر تداوم برگزاری نشست‌های مردمی و آشنایی با مطالبات شهروندان و اولویت‌بندی آن‌ها تأکید و اظهار کرد: برخی از مشکلات محله‌ها، در کوتاه‌مدت قابل حل است، اما رفع بعضی مشکلات به برنامه‌ریزی، مصوبه شورای اسلامی شهر، تأمین بودجه و زمان کافی نیاز دارد.

وی از بهسازی پارک مجاور مسجد الائمه علیه‌السلام در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: به‌زودی و به‌همت شهرداری منطقه دو مشکلات اولیه این پارک شامل هرس درختان و اصلاح سیستم روشنایی حل می‌شود، اما بهسازی ویژه پارک سال آینده اجرا خواهد شد.

حسین چناریان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: بیان مسائل و مشکلات محله‌ها از سوی ساکنان کمک می‌کند بودجه‌ای که برای بهسازی و تجهیز خدمات‌شهری و رفع مشکلات محله‌ها صرف می‌شود، بر مبنای واقعی اولویت‌بندی شود.

محمدرضا کمساری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان هم با تأکید بر اینکه در زمینه بودجه و پروژه‌های عمرانی اولویت‌بندی شده است، افزود: با توجه به درخواست‌های مردم برای حل مشکلات خیابان ثامن‌الحجج علیه‌السلام، لازم است ساماندهی و بهسازی این خیابان در بودجه سال آینده به‌صورت ویژه لحاظ شود و بودجه مشخصی به این مهم اختصاص یابد.

محمدامین شمسی رئیس کمیسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان نیز با اشاره به اینکه این نشست سی‌امین جلسه با مردم محله‌های مختلف شهر کرمان است، تصریح کرد: در این جلسات، مردم مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح می‌کنند و مسؤولان شهری، پیگیر رفع آن‌ها خواهند بود.

در ادامه، علی رحیمی‌راد شهردار منطقه دو کرمان از هرس درختان، بهسازی سیستم روشنایی و ورودی پارک مجاور مسجد الائمه علیه‌السلام در آینده نزدیک خبر داد و به شهروندانی که درخواست اجرای سرعت‌گیر در کوچه‌های خود را دارند، توصیه کرد درخواست خود را به‌صورت کتبی مطرح کنند تا پس از تأیید شورای ترافیک برای اجرای آن اقدام شود.

وی، از صدور اخطاریه به مالکان زمین‌های خالی در خیابان جهاد برای حصارکشی خبر داد و گفت: بوستان شهرک بانک مسکن به‌زودی به وسایل بازی و تندرستی مجهز می‌شود و سیستم روشنایی آن اصلاح خواهد شد.

شهردار منطقه دو کرمان با اشاره به اینکه سال آینده بودجه‌ای برای ساماندهی خیابان ثامن‌الحجج علیه‌السلام اختصاص داده خواهد شد، افزود: در حال حاضر در این خیابان و مقابل مسجد یادشده، جدول‌گذاری شده و با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر فرش‌موزاییک این محدوده نیز به‌زودی اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه دو کرمان از اجرای یک هزار متر جدول‌گذاری در مدت زمان ۱۱ روز در خیابان هاشم نادری خبر داد و در پاسخ به انتقاد برخی از شهروندان در خصوص روند کُند ساماندهی رفیوژ میانی خیابان جهاد، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود کابل برق و لوله آب در این رفیوژ و ترافیک، فرآیند خاک‌برداری با احتیاط کامل از ساعت ۱۰ شب تا پنج صبح و اقدامات عمرانی در طول روز انجام می‌شود.

کد خبر 702374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    باسلام همش منطقه دو تمام امکانات منطقه دو مگر مناطق دیگه مشکلات ندارن
  • مح IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    باسلام چرا از زریسف تا پارک مادر تا کمربندی با منطقه یک ادغام نمیشه منطقه دو شلوغ هست با راه اندازی منطقه ۵منطقه یک کوچکتر شده