اعلام آمادگی شرکت عمران آستان قدس برای انجام پروژه راه‌آهن سنندج - باشماق

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران آستان قدس رضوی گفت: شرکت مسکن و عمران آستان قدس رضوی این آمادگی را دارد که پروژه اتصال راه‌آهن سنندج به مرز باشماق مریوان را به انجام برساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید عبدی امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان_ در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: پروژه راه‌آهن همدان - سنندج به همت مهندسان شرکت مسکن و عمران آستان قدس رضوی آماده بهره‌برداری شد که هفته گذشته رئیس‌جمهور آن را افتتاح کرد.

وی افزود: برای اتمام پروژه راه‌آهن سنندج - همدان تاکنون طی دو قرارداد در دو مقطع زمانی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۰ و از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ قریب به ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران آستان قدس رضوی ادامه داد: شرکت مسکن و عمران آستان قدس رضوی این آمادگی را دارد که در صورت انجام طراحی پروژه توسط مهندسان مشاور، اتصال راه‌آهن سنندج به مرز باشماق مریوان را به عنوان پیمانکار طرح در اسرع وقت انجام دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت پروژه‌های متعددی را با همکاری دولت در دست اقدام دارد که ارزش اجرای این پروژه‌ها قریب به هفت هزار میلیارد تومان می‌رسد.

عبدی خاطرنشان کرد: امکانات خوبی نیز به عنوان زائرسرا در شهر مشهد در راستای خدمات‌رسانی به افرادی که تمکن مالی برای تشرف را ندارند، تدارک دیده شده است.

کد خبر 702372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.