یک هوادار PSG به علت ضربات چاقو، در بیمارستان بستری شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک هوادار پاری‌سن‌ژرمن پس از درگیری شدید با اولتراهای آث میلان، به دلیل جراحات چاقو، در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هواداران دو تیم میلان و پاری‌سن‌ژرمن، در خیابان‌های ایتالیا با هم زد و خورد کردند، آن هم چند ساعت قبل از اینکه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند.

طبق گزارش کوریره دلا سرا، حدود ۱۰۰ نفر از اولترای روسونری، که تماماً لباس مشکی پوشیده بودند، به منطقه ناویگلی میلان رفتند،، جایی که عاشقان پی اس جی در آن ساکن بودند.

تماشاگران ایتالیایی، یک فشفشه بزرگ را روشن کردند، میزها و صندلی‌ها را واژگون کردند، و بطری‌ها و لیوان‌ها را هم شکستند.

کوریره دلا سرا گزارش می‌دهد که یک هوادار پاریسی قبل از اینکه برای کمک‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شود، به دلیل جراحات چاقو از ناحیه پا تحت درمان قرار گرفت.

نیروهای پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کردند و این اتفاق ناگوار ساعاتی بعد از نیمه شب رخ داد.

هواداران میلان در جریان بازی رفت بین دو باشگاه در پارک دو پرنس، روز بیست‌وپنجم اکتبر برگزار شد و با شکست ۳ بر صفر پسران پیولی همراه بود، با هواداران پی اس جی درگیر شده بودند.

گفته می‌شود که یک فرد فرانسوی ۳۴ ساله با جراحات جدی، اما نه خیلی تهدید کننده‌، مواجه شده، که فوراً جای ضربات چاقو خورده را بخیه زده است. دو هوادار دیگر دچار «کبودی و زخم‌های از ناحیه سر» شدند، اما از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

هیچکدام از هواداران میلان دستگیر نشده‌اند، و بازرسان اکنون در حال بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌ها در سراسر منطقه ناویگلی هستند.

کد خبر 702348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.