همکاری ایران و چین در خودروسازی

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در جریان سفر به چین، با مدیرعامل و مدیران بخش های مختلف شرکت خودروسازی چری دیدار و درباره همکاری شرکت‌های ایرانی و چینی در حوزه خودروسازی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس علی‌آبادی در ادامه برنامه‌های سفر به چین، با «یین تونگیو» مدیرعامل شرکت خودروسازی چری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور بابک احمدی، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل‌ونقل و محمدمجید فولادگر، معاون هماهنگی و محیط کسب‌وکار وزارت صمت و مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت برگزار شد، مهم‌ترین زمینه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های چینی در حوزه‌های مربوط به صنعت خودروسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی‌آبادی وزیر صمت ایران، در جریان سفر به کشور چین، از دو شرکت بزرگ خودروسازی این کشور (چری و دانگ‌فنگ) و کارخانه تولید باتری «گوشن» بازدید کرد.

همچنین وزیر صمت ضمن همراهی با محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور برای افتتاح پاویون جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و بازدید از غرفه شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه، در نشست با تاجران و سرمایه‌گذاران چینی، همچنین همایش تجاری ایران و چین، سخنرانی کرد.

کد خبر 702324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.