تبیین دستاوردهای کشور مهم‌ترین هدف اجرای اردوهای راهیان پیشرفت است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه هدف از برگزاری اردوهای راویان تبیین الگوی پیشرفت و دستاوردهای کشور است، گفت: این اردوهای در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه جهاد تبیین و ارائه اخبار امیدآفرین در جامعه با هدف روایتگری این پیشرفت‌ها توسط اصحاب رسانه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محسن شکیب‌ فرد امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان_ در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آب‌رسانی اظهار کرد: اردوهای راویان پیشرفت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه با هدف انعکاس و روایت این اخبار خوب و پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی کشور به جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: راویان پیشرفت به دنبال معرفی بیشتر دستاوردهای صنعت و گسترش امیدآفرینی و انگیزه بیشتر برای تلاش و تولید در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: رسانه‌ها در تمام جریان سازی‌ها، انتشارات و مباحث مهم استان اصفهان به‌صورت جدی پای کار هستند و با امیدآفرینی در جامعه، مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

شکیب‌فرد اضافه کرد: هر کدام از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردوی راویان پیشرفت به عنوان یک راوی به دنبال تبیین، انتشار و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه اردوهای راویان پیشرفت زمینه‌ساز امیدآفرینی بیشتر در جامعه است، خاطرنشان کرد: راویان پیشرفت به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت و تولید در جامعه است و با به تصویر کشیدن این دستاوردها، نگاه افکار عمومی از اخبار منفی و کذب در حوزه خبررسانی تغییر و خبرهای شفاف و واقعی در جامعه انعکاس داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بیان کرد: برگزاری چندین مورد اردوی راویان پیشرفت در سال جاری برنامه‌ریزی شده است که این اردوها با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شود.

شکیب‌فرد برگزاری اردوی راویان پیشرفت در شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آب‌رسانی را حرکتی مثبت دانست و افزود: تمام اقدامات و پیشرفت‌های این مجموعه نشان از خودباوری جوانان انقلابی، همچنین اشاعه‌دهنده شعار «ما می‌توانیم» است.

به گزارش ایمنا، شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آب‌رسانی IEM اولین و بزرگترین کارخانه ساخت لوله و اتصالات پلی‌اتیلن در ایران است که از سال ۱۳۵۳ در کیلومتر ۲۰ جاده اصفهان- مبارکه آغاز به فعالیت کرده است.

کد خبر 702318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.