فرار سارق خودرو با شلیک مأموران پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سارق یک دستگاه خودروی سواری پراید که بدون توجه به فرمان ایست مأموران قصد فرار از صحنه داشت با شلیک مأموران پلیس متوقف و دستگیر شد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۷ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، حین گشت‌زنی هدفمند در حوزه مأموریتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال تردد بود مشکوک و پس از استعلام‌های مربوطه متوجه شدند که این خودرو ساعاتی قبل به سرقت رفته است.

وی افزود: مأموران پس از اطلاع از سرقتی بودن خودرو بلافاصله وارد عمل شدند و به راننده آن دستور توقف دادند، اما راننده علی‌رغم اخطارهای فراوان مأموران، با سرعت به راه خود ادامه داد و قصد فرار از دست مأموران را داشت که در نهایت مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به سمت خودرو شلیک کردند و راننده مجبور به توقف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری متهم خاطرنشان کرد: سارق دستگیرشده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و خودروی سرقت‌شده نیز به یگان انتظامی منتقل شد تا پس از شناسایی مال‌باخته به وی مسترد شود.

کد خبر 702315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.