فضاسازی شهری اصفهان در قالب المان‌های موقت انجام می‌شود

رئیس اداره آذین‌بندی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فضاسازی شهری در قالب المان‌های موقت انجام می‌شود، گفت: طبق جدول‌بندی برنامه‌ها، سالانه برای ۱۰ تا ۱۲ مناسبت فضاسازی شهری در اصفهان انجام می‌شود.

جابر شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال‌های ۸۹ تا ۹۰ شهروندان اصفهانی درخواست‌های زیادی در خصوص اجرای برنامه‌های مناسبتی در سطح شهر داشتند، اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در سال ۹۰ تشکیل شد، قبل از آن تعدادی از فعالیت‌ها توسط سازمان فرهنگی و روابط عمومی انجام می‌شد، درواقع شرح وظایف به طور دقیق مشخص نبود.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ ستادی برای هماهنگی واحدهایی که در مناسبت‌ها درگیر بودند، تشکیل شد، افزود: سازمان فرهنگی شهرداری، مدیریت روابط عمومی و معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان به‌عنوان سه ضلع اصلی ستاد در مناسبت‌ها وظایف مشخصی دارند.

رئیس اداره آذین‌بندی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه قبل از مناسبت‌ها در خصوص وظایف هر واحد تصمیم‌گیری می‌شود و ضمن ایجاد همکاری هم‌افزایی نیز اتفاق می‌افتد، گفت: سازمان فرهنگی شهرداری فعالیت‌های فرهنگی مناطق و ستاد را برنامه‌ریزی می‌کند، روابط عمومی تبلیغات شهری و فضای رسانه را ساماندهی می‌کند و سازمان خدمات شهری امور مربوط به آذین‌بندی و پرچم‌ها را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی در مناطق شهرداری توسط سازمان خدمات شهری و المان‌های موقت در سازمان زیباسازی پیگیری می‌شود، تصریح کرد:

فضاسازی شهری در قالب المان‌های موقت انجام می‌شود.

شهیدی با اشاره به اینکه دستورالعمل مربوط به سیاست‌گذاری، نظارت و هماهنگی مناطق در خصوص نصب پرچم‌ها و آذین‌بندی خیابان‌ها توسط سازمان زیباسازی به مناطق ابلاغ و اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: نصب المان‌های موقت نیز به‌طور کامل توسط سازمان زیباسازی انجام می‌شود، همچنین بر اساس جدول‌بندی، سالانه برای ۱۰ تا ۱۲ مناسبت، فضاسازی شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دیوار پازلی جز یکی از برنامه‌های موقتی بود که به‌عنوان فضاسازی شهری به مناسبت دهه فجر سال ۹۷ و در چهلمین سالگرد انقلاب اجرا شد، گفت: این دیواره با عنوان «چهل ستون انقلاب» به‌عنوان فضاسازی مناسبتی اجرا شد و هدف از آن بیلبورد شهری نبود.

رئیس اداره آذین‌بندی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه دیوار پازلی جلوه خوبی در شهر داشت به همین دلیل مقرر شد تا پایان عید نوروز به‌عنوان بیلبورد شهری ماندگار باشد، اظهار کرد: طی این دو ماه با بازخورد خوب شهروندان مواجه شد و به‌عنوان یک رسانه شهری ماندگار شد.

وی تصریح کرد: پس از قطعی شدن احداث هتل در جهان‌نما، محدوده دیوار پازلی تبدیل به محوطه کارگاهی شد و مجبور به جمع‌آوری آن شدیم.

کد خبر 702309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.