طرح مکانیزه اتوبوسرانی اراک یک مانیتورینگ به‌روز است

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: طرح مکانیزه اتوبوسرانی اراک یک مانیتورینگ به‌روز و یک ایده و علم نو است. مشابه این طرح را ما در تهران دیده بودیم، اما با این سرعت و کیفیت نبود.

حجت‌الله احمدی‌پور در حاشیه دیدار مدیران شهری اراک و خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اراک اظهار کرد: با توجه به ظرفیت صنایع استان مرکزی، این سفر با هدف تأمین تجهیزات مورد نیاز خرم آباد از شرکت هپکو انجام شد.

وی افزود: امید می‌رود بتوانیم از شرکت هپکو اراک تجهیزات مورد نیاز را تأمین و جایگزین ماشین‌آلات فرسوده کنیم و در این راستا تفاهمی با مدیران این واحد صنعتی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در کلان‌شهر اراک بود، خاطرنشان کرد: سرعت اجرای طرح‌های عمرانی اراک قابل تحسین است و جای قدردانی دارد.

احمدی‌پور ادامه داد: طرح مکانیزه اتوبوسرانی اراک یک مانیتورینگ به‌روز و یک ایده و علم نو است و مشابه این طرح را ما در تهران دیده بودیم، اما با این سرعت و کیفیت نبود.

وی تصریح کرد: تمام خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی را مجهز و در یک اتاق فرمان رصد کنند تا زمان‌بندی آغاز و موقعیت حرکت آن‌ها در کنار خرید بلیت و سایر خدمات انجام شود که به شهروندان کمک بسیاری می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه در حال حاضر چنین بستری در خرم‌آباد مهیا نیست، گفت: بدون شک ما از این ایده و تجربیات استفاده خواهیم کرد. مناطق سه‌گانه شهر خرم‌آباد به تعدادی ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی نیاز دارد که بر آن مبنا ما این نیاز را از صنایع موجود در اراک تأمین خواهیم کرد تا حمایت از صنایع انجام و نیاز شهرداری خرم‌آباد رفع شود.

طرح مکانیزه اتوبوسرانی اراک یک مانیتورینگ به‌روز است

کد خبر 702230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.