۵۶۰ هزار برگ سند از شهدا جمع‌آوری شده است

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری پنج هزار واحد مسکونی به نام شهدا، گفت: ۵۶۰ هزار سند در این حوزه جمع‌آوری شده است که در قالب ۱۰۰ کتاب چاپ خواهد شد.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه در راستای برگزاری مجدد کنگره استانی ۳۵۳۵ شهید استان ۲۲ کمیته تشکیل شده است، اظهار کرد: این کمیته‌ها از جمله کمیته مراسم و اجلاسیه، امنیت و حفاظت، تبلیغات محیطی فضاهایی و یادمانی، بانوان، طلاب و روحانیون، دانش آموزان و فرهنگی، دانشگاهیان و اساتید، رسانه ورزش و جوانان و برنامه‌ریزی و بودجه، کمیته پشتیبانی، مداحان، تألیف و نشر، اقشار مردمی، اصناف، کودکان و نوجوان است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با همکاری این کمیته‌ها بیش از یک هزار و ۵۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و ۵۰۰ یادواره در قالب آبروی محله و همچنین یادواره شهدای شهرستان در همه مناطق استان برگزار شد.

دبیر کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره با ساخت پنج هزار واحد مسکونی به نام شهدای استان طی دو سال گذشته، اضافه کرد: این اقدامات به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زنجان صورت گرفته است.

کرمی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهرستانی و گروه‌ها از اساتید، معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، یادواره «شهدا آبروی محله»، یادواره شهدای سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و عزیزان جهاد سازندگی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در راستای کنگره استانی شهدا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه قرار است بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ شود، اضافه کرد: بیش از ۵۶۰ هزار برگ سند از شهدا جمع‌آوری شده است که بخشی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و بخشی آماده چاپ است.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، یادواره «شهدا آبروی محله»، یادواره شهدای سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و جهاد سازندگی با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط، ارائه الگوهای جهادی توسط پایگاه‌های مقاومت از اقداماتی است که سال جاری اجرایی خواهد شد.

کد خبر 702186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.