رونمایی از کلیپ «بچه‌ها به سمت قله»/ برگزاری فوتسال جام مقاومت، یادواره سردار شهید سلیمانی

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نوجوان و روز دانش‌آموز مجموعه برنامه‌های متنوعی در سطح این منطقه برگزار شد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری مجموعه برنامه‌های هفته نوجوان در منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار کرد: در طول ۱۰ روز گذشته، مجموعه بازی‌های میدانی، هیجانی، فکری و بومی محلی در سطح محلات و مدارس منطقه هفت اجرا شد.

وی با اشاره به رونمایی از کلیپ و سرود تولید شده توسط اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه هفت با عنوان «بچه‌ها به سمت قله» در این هفته افزود: این قطعه شنیدنی با بهره‌گیری از سخنان مقام معظم رهبری و در راستای ترویج امید در بین نوجوانان و با استفاده از ظرفیت‌های محلی این منطقه تدوین و ساخته شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه ورزش، مسابقات پایانی فوتسال محلات منطقه هفت تحت عنوان جام مقاومت، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ادامه داد: این مسابقات در رده جوانان و به مدت حدود چهار ماه در مجموعه ورزشی شاهنامه برگزار شد که با استقبال خوب جوانان این منطقه روبه‌رو شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیریت شهری مبنی بر توجه به محلات محروم، عمده برنامه‌های جشنواره نوجوان شاداب، در حوزه بازی‌های میدانی در شهرک ولی‌عصر (عج) که از محلات کم‌برخوردار منطقه هفت شهرداری اصفهان است، برگزار شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به وجود بزرگترین مدرسه اوتیسم کشور در مجاورت باغ فدک تصریح کرد: در تمام مناسبت‌ها و رویدادهای شهری، مجموعه برنامه‌های مختلفی با هدف هم‌افزایی و مشارکت با این مدرسه، ویژه دانش‌آموزان اوتیسم اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و در هفته نوجوان، مجموعه بازی‌های میدانی و هیجانی ویژه دانش‌آموزان اوتیسم در باغ فدک اجرا شد.

کد خبر 702175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.