مزین شدن ۴۱۵ تابلو معابر منطقه ۳ اصفهان به‌‎ نام و تصویر شهدا + فیلم

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از مزین شدن ۴۱۵ تابلوی معابر و کوچه‌های این منطقه به نام و تصاویر شهدا خبر داد.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نام‌گذاری کوچه‌های محلات منطقه سه شهرداری اصفهان به نام شهدا اظهار کرد: ۶۰۰ معبر و کوچه در این منطقه شناسایی و به نام شهدا نام‌گذاری شده است.

وی افزود: این اقدام ارزشمند بدون‌شک رضایت خانواده و هم‌رزمان شهدا را نیز به دنبال دارد که امیدواریم شاهد بهره‌مندی از برکات حاصل از این حرکت فرهنگی زیبنده در سطح شهر باشیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: امنیت و عزت امروز ایران اسلامی از برکت خون شهدا است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، امروز وظیفه اصلی ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ به‌ویژه برای نسل جوان است.

وی ادامه داد: نام‌گذاری معابر به نام شهدا در منطقه سه شهرداری اصفهان در سه فاز با پیگیری واحد زیباسازی منطقه انجام شده است که در راستای مزین‌کردن تابلوهای معابر به نام و تصویر شهدای گلگون کفن تاکنون ۴۱۵ تابلو دیوارکوب به نام و تصاویر شهدا نصب شده است.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر تابلوهای دیوارکوب در کوچه‌ها و معابری که به‌نام شهدا است از تابلوهایی با نماد لاله به‌جای تابلوهای دایره‌ای شکل استفاده شده است تا این کوچه‌ها از سایر معابر متمایز شود که در این راستا تاکنون تعداد ۲۲۰ تابلوی لاله در سطح منطقه سه اصفهان نصب شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر شش میلیارد ریال اجرایی شده است، اضافه کرد: نام‌گذاری معابر و کوچه‌ها در سه فاز، برنامه‌ریزی شده و تاکنون فاز نخست با نام‌گذاری ۵۵ کوچه و فاز دوم ۳۶۰ کوچه به نام شهدای محله به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در صورت ارائه اطلاعات از سوی بنیاد شهید نصب تابلوها در سایر کوچه‌ها نیز تا پایان امسال تکمیل خواهد شد، گفت: این طرح با استقبال بسیار خوب مردم محلی و خانواده معظم شهدا مواجه شده و یکی از ماندگارترین طرح‌های مصوب شهرداری در این دوره از مدیریت شهری است.

کد خبر 702164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.