بورس امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

در بازار امروز پایدار ماندن صف خرید «ذوب» و تقاضا بر روی نمادهایی مانند «شپدیس» و «رمپنا» تعیین کننده روند بازار خواهد بود، در صورت عرضه ممکن است بازار کمی متعادل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار روز گذشته شاهد رشد ارزش معاملات خرد به چهار هزار ۱۵۵ میلیارد تومان بودیم، در برآیند پنج روزه این شاخص رشد داشته است وروند آن صعودی بوده، به نظر می‌رسد که پول‌های جدید در حال ورود به بازار است و در این قیمت‌ها خریدار است.

قیمت‌های به نحوی است که حتی معامله گران کوتاه مدت نیز حاضر به فروش نیستند، با عبور از سطح دو میلیون واحد و تثبیت بر روی این سطح باید انتظار داشت شاخص کل تا محدوده دو میلیون و ۱۰۰ هزار حرکت داشته باشد.

با آرام شدن شرایط، به نظر می‌رسد رکود بازارهای موازی عمق بیشتری پیدا کند و این بازار بورس باشد که بتواند روند بهتری را نسبت به گذشته پیدا کند، در بازار امروز پایدار ماندن صف خرید «ذوب» و تقاضا بر روی نمادهایی مانند «شپدیس» و «رمپنا» تعیین کننده روند بازار خواهد بود، در صورت عرضه ممکن است بازار کمی متعادل شود.

رشد هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان‌_ با رشد ۱۸۳۲ واحدی، به ۲,۰۳۳,۲۲۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۹۸۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۶ میلیارد سهم بود که طی ۴۵,۶۹۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۲۰۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۰,۶۱۱,۹۶۶ میلیارد ریال شد.

تا این لحظه نمادهای «ذوب»، «خزامیا» و «واتی» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 702151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.