ثبت ۶۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: ۶۹ میلیون تردد طی هفت ماه گذشته در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: حدود ۶۹ میلیون تردد طی ۷ ماه گذشته امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شش میلیون و ۴۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و بیش از ۶ میلیون و ۴۶۲ هزار تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است که به ترتیب ۶.۵۳ درصد و ۶.۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس را دارای بیشترین تردد و محور گراتی – صفی آباد و بالعکس را کم ترددترین محور برشمرد و گفت: محور بجنورد – آشخانه (کریک)، میامی – گرمه (گرمه) و بالعکس بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: محور شیروان – فاروج و بالعکس دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محور چمن بید – گرمه و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز بوده است.

مشتری اضافه کرد: در هفت ماه گذشته، بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور صفی آباد – گراتی و بالعکس و چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) به ثبت رسید.

وی ساعت اوج تردد در مهر ماه امسال را ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۳:۰۰ دانست و ادامه داد: بیشترین محور پرتردد طی این مدت شیروان – بجنورد و بالعکس با بیش از چهار میلیون و ۵۸۱ تردد بوده است.

کد خبر 702145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.