پیشرفت پروژه باند کندروی ناحیه منفصل شهری قزوین

شهردار قزوین با اشاره به پیشرفت پروژه باند کندروی ناحیه منفصل شهری مشعل‌دار، گفت: طول این پروژه حدود سه کیلومتر و عرض آن ۱۴ متر است که به منظور ایمنی و رفاه حال شهروندان، کاهش خطرات احتمالی و تسهیل در تردد ساکنان در حال احداث است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از نصب هفت دریچه کامپوزیت در تقاطع نسیم شمال به سمت اقبالیه در منطقه یک شهرداری خبر داد و اظهار کرد: استفاده از دریچه‌های فلزی به دلیل ضربه خوردن، زنگ‌زدگی، فرسوده شدن سازه و سرقت دریچه‌ها مناسب نیست و نیاز به تعویض با دریچه‌های سیمان کامپوزیت دارد.

وی افزود: سازه‌های بتنی ضمن کیفیت بالا، دوام و استحکام بیشتر در مقابل عوامل فیزیکی و جوی مقاوم است و امکان نصب سریع و آسان و نبود امکان سرقت دارد که پس از ارزیابی، دریچه‌های بتنی جایگزین دریچه‌های فلزی شد، همچنین لکه گیری و آسفالت کنده کاری اطراف دریچه‌های پلی اتیلن نیز انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه پروژه مخازن ذخیره آب در منطقه گردشگری باراجین با هدف جمع‌آوری و بهره‌برداری بهینه آب حاصل از سیلاب‌های فصلی با هدف آبیاری پوشش گیاهی موجود در بوستان ملی باراجین بدون وقفه در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای عملیات دیوار سنگی در ضلع شمال شرقی و ضلع شمال مخزن در دست اجرا است.

صباغی ادامه داد: خطوط انتقال آب از مخزن تعادل به مخازن R54 و R34 به طول حدود ۲۳۰۰ متر و به قطر ۲۵۰ میلی‌متر به اتمام رسیده و در مرحله تست‌های هیدرولیکی نهایی است.

وی با اشاره به پیشرفت کار پروژه باند کندروی ناحیه منفصل شهری مشعل‌دار، اضافه کرد: طول این پروژه حدود سه کیلومتر و عرض آن ۱۴ متر است که به منظور ایمنی و رفاه حال شهروندان و کاهش خطرات احتمالی، تسهیل در تردد ساکنان مشعل‌دار در حال احداث است.

شهردار قزوین از روکش آسفالت ماشینی بافت باز منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم‌نامه سازمان عمران شهرداری و شهرداری منطقه سه، اجرای عملیات روکش آسفالت ماشینی باند کندروی بلوار شهید سلیمانی حدفاصل، حکمت ۲۴ تا ۲۸ به مساحت ۶۵۰ مترمربع به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد خودروها در حال اجرا است.

کد خبر 702136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.