از هواداران بزرگ سپاهان تشکر می‌کنم/ از خانواده‌ام معذرت می‌خواهم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: از هواداران تشکر می‌کنم، در شهر خودمان نبودیم و باید در تهران بازی می‌کردیم، تشکر می‌کنم که راه زیادی را برای حمایت از تیم طی کردند و به تهران آمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی آل‌کثیر پس از برتری پرگل تیمش مقابل آلمالیق، در میکسدزون استادیوم آزادی اظهار کرد: بابت این برد به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم، فکر نمی‌کردم با ۹ گل به برتری برسیم. از هواداران تشکر می‌کنم، در شهر خودمان نبودیم و باید در تهران بازی می‌کردیم، تشکر می‌کنم که راه زیادی را برای حمایت از تیم طی کردند و به تهران آمدند.

وی با بیان اینکه فشاری بر روی بازیکنان نیست افزود: فشاری روی بازیکن نبود، وظیفه داریم بازی کنیم و به فکر برد تیم باشیم. باختی هم که کسب شد اتفاقی بود و هر تیمی ممکن است در بازی‌هایش شکست بخورد.

بازیکن تیم سپاهان ایران در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقی برای خانواده ام رخ داده که بعد از چند روز متوجه شدم، نتوانستم بروم و کنار آن‌ها باشم، از خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم و گل‌های دیدار امشب را تقدیم به آن‌ها می‌کنم. بعضی مواقع اتفاقاتی برای فوتبالیست‌ها رخ می‌دهد که به دور از خانواده هستند. با وجود اتفاقی که برای خانواده‌ام رخ داد فقط توانستم این ناراحتی را در خودم نگه دارم تا فکرم روی بازی باشد.

کد خبر 702122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.