دیدار با پرسپولیس حساسیت‌های خود را دارد / باید نیروی‌هوایی را شکست دهیم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: باتوجه به نتایجی که این هفته رقم خورد کارمان برای صعود سخت شد و باید نیروی‌هوایی را در دیدار آینده‌مان ببریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نیازمند پس از پیروزی پرگل و درخشان تیم فوتبال سپاهان ایران در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا اظهار کرد: تفاوت دو تیم اینقدر نبود، آلمالیق در ازبکستان بهتر بازی کرد. بعد از ۱۰ نفره شدن شیرازه تیم‌شان از هم پاشید و گل‌های بیشتری خوردند. دست تک تک هواداران درد نکند از راه دور آمده بودند. حدود پنج الی شش هزار نفر آمده بودند می‌دانم برای دیدن این بازی سختی کشیده بودند.

وی افزود: بانوان هم قدم‌شان خوب بود در بازی‌های لیگ شرایطش را ندارند اما اینجا توانستند بازی را از نزدیک ببینند. درست نبود پنالتی تیم‌مان را بزنیم و دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. پنالتی زدن اول تا سوم تیم مشخص است و باید در کورس آقای گلی باشند وجه خوبی نداشت که من بخواهم پنالتی بزنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: بازی با پرسپولیس حساسیت‌های خودش را دارد. دو تیم همیشه برای قهرمانی می‌جنگند، بالای جدول در کورس هستند. با نتیجه‌ای که در بازی نیروی‌هوایی و الاتحاد رقم خورد، کارمان خیلی سخت شد و محکوم به برد هستیم و امیدوارم نیروی‌هوایی عراق را شکست بدهیم.

کد خبر 702120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.