تخلفی نکرده‌ایم که ۴ امتیاز از تیم‌مان کم کنند / عدالت باید در زمین وجود داشته باشد

مدافع تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: ما برای این امتیازات که در لیگ از تیم‌مان کم شد تخلف نکردیم؛ مگر ما بازیکن محروم به کار گرفتیم یا به بازیکنی غیرقانونی بازی دادیم؟! خود فدراسیون برای آن‌ها کارت بازی صادر کرده بود. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین رضائیان پس از برتری ۹ بر صفر تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل آلمالیق در هفته چهارم لیگ‌قهرمانان آسیا در میکسدزون ورزشگاه آزادی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم به کسر چهار امتیاز از تیم‌مان معترض هستم، امتیازاتی که همه ما بازیکنان با تمام وجود برای تک‌تک آن‌ها تلاش کردیم و هواداران ما برای تک‌تک آن‌ها به استادیوم آمدند و خوشحالی کردند. کارت بازیکنانی صادر شد که خود فدراسیون برای آن‌ها کارت بازی داد. من عاشق عدالت هستم و برای همه مردم ایران عدالت می‌خواهم. ما برای این امتیازات تخلف نکردیم؛ مگر ما بازیکن محروم به کار گرفتیم یا به بازیکنی غیرقانونی بازی دادیم؟! خود فدراسیون برای آن‌ها کارت بازی صادر کرده بود.

وی افزود: اگر من مالیات ندهم با خودم برخورد می‌شود نه اینکه خواهر یا پدر یا مادر من را مجازات کنند. خواهشا این‌طور رفتار نکنید و از رئیس کمیته انضباطی و استیناف خواهش می‌کنم که اینگونه تصمیم نگیرند چون ما بازیکنان برای آن امتیازات زحمت کشیده‌ایم. اگر کسی از باشگاه ما تخلف کرده است، با خود او برخورد کنید و من هم حمایت می‌کنم که با آن شخص برخورد شود نه اینکه با بازیکنان و هواداران برخورد کنند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از هیچ تیمی نباید امتیاز کم کنند زیرا اقدام غیرقانونی نکرده‌ایم، بلکه بابد با خود اشخاص متخلف برخورد شود. اگر فوتبال می‌خواهد مسیر خود را ادامه دهد با کسانی برخورد کنند که عدالت را زیر سوال برده‌اند نه با بازیکنان و خانواده یک باشگاه. من باشگاه سپاهان را حرفه‌ای می‌دانم اما این اتفاقات واقعاً آماتور بودن است و اصلاً سه بر صفری که علیه ما رخ داد خارج از فوتبال بود.

رامین رضائیان تصریح کرد: خواهش می‌کنم AFC اجازه دهد عدالت در زمین اجرا شود. این مسائل غیر حرفه‌ای است و امیدوارم جمع شود تا دلخوشی این هواداران از بین نرود. باید بیشتر به ورزش برسیم. دست هواداران درد نکند که ما را تنها نگذاشتند و خوشحالم که دل‌شان را ذره‌ای شاد کردیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در آسیا هیچ دیداری راحت نیست. آلمالیق تیم خوبی بود و ضعیف نبود، تیم ما امروز واقعاً خوب بازی کرد و به دور از حواشی کار کردیم.

وی ادامه داد: این اتفاقات قبل بازی تأثیرگذار است اما سعی کردیم خوب باشیم. وقتی تیم می‌بازد کل باشگاه سپاهان می‌بازد و کسی به‌طور فردی مقصر نیست. هر قانونی می‌گذارند ایرادی ندارد، اما یک‌سری چیزها به فوتبال ما کمک نمی‌کند. عدالت باید در زمین باشد، اگر بازیکنان ما غیر قانونی بودند مشکلی نداشت اما اگر کسی در باشگاه ما تخلف کرده است باید با خود او برخورد شود نه اینکه حق ما بازیکنانی که زحمت کشیدیم از بین برود.

مدافع گلزن تیم فوتبال سپاهان در پایان عنوان کرد: امیدوارم روز به روز حرفه‌ای‌تر شویم. اگر سقف قرارداد می‌گذاریم باید سقف چمن و امکانات هم برای باشگاه بگذاریم تا تیم‌هایی که امکانات خوبی ندارند در لیگ نباشند. دل ما پر است و امیدوارم رفته رفته حرفه‌ای‌تر شویم و قوانین خوبی اتخاذ کنیم.

کد خبر 702118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.