دربی سپاهانی‌ها به سود تیم مرتجی / دیدار شاملی و گچساران لغو شد

تیم مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان با ۶ امتیاز به صدر جدول رسید.

به گزارش ایمنا، هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان امروز بعد از یک توقف دو ماهه با ۵ دیدار پیگیری شد، در اولین دیدار این هفته آلومینیوم اراک در خانه مقابل تیم مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۲۱ بر ۳۱ مقابل مس شکست خورد، با این حساب تیم مس با ۶ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر رسید.

دو تیم سپاهان نوین و فولاد مبارکه سپاهان نیز در این هفته مقابل یکدیگر بازی کردند که در پایان فولاد مبارکه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید. فولاد مبارکه نیز با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مس در رده دوم جدول ایستاده است.

گیتی‌پسند نیز در این هفته میزبان فراز بام خاییز دهدشت بود که با نتیجه ۳۰ بر ۲۳ به برتری رسید و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

پیکان سبزوار برابر پلیمر خلیج فارس با نتیجه ۲۷ بر ۳۰ و پرواز هوانیروز با نتیجه ۲۶ بر ۳۴ مقابل زغال سنگ طبس شکست خوردند.

در این هفته نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که تا پایان هفته دوم صدرنشین بود باید در گچساران به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رفت که این دیدار لغو شد، در پایان دیدارهای هفته سوم تیم نیروی زمینی شهید شاملی با یک بازی کمتر به رده پنجم جدول سقوط کرد.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از ۱۳ شهریور آغاز و هفته دوم این مسابقات ۱۸ شهریور پیگیری شد و بعد از آن به دلیل آغاز اردوهای تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک تعطیل شد.

هفته سوم این رقابت‌ها بعد از وقفه دو ماهه از امروز آغاز شده است و تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در دی ماه پیگیری می‌شود.

نتایج هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان:

نفت و گاز گچساران – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (لغو شد)

آلومینیوم اراک ۲۱ - مس کرمان ۳۱

سپاهان نوین ۱۹ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۵

پرواز هوانیروز اصفهان ۲۶ – زغال سنگ طبس ۳۴

گیتی پسند اصفهان ۳۰ – فرازبام خاییز دهدشت ۲۳

پیکان سبزوار ۲۷ – پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۳۰

کد خبر 702112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.