پروژه‌های عمرانی بر اساس نیاز شهروندان اراکی اولویت‌بندی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: طرح های عمرانی بر اساس نیاز شهروندان این شهر اولویت‌بندی و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود قربانی شامگاه _دوشنبه پانزدهم آبان_ در صحن علنی شورای شهر اراک با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از ۷۴ سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب و غصب سرزمین فلسطین اقدام به کشتار دسته جمعی و کودک‌کشی کرده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها شبانه‌روز با حملات کور و وحشیانه با سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف اقدام به کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطینی می‌کند؛ بر اساس وعده الهی پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود.

رئیس شورای شهر اراک ادامه داد: امروز با حضور اعضای پارلمان شهری خرم‌آباد و نمایندگانی از شهرداری این شهرستان بازدیدی از پروژه‌های عمرانی داشتیم.

وی با بیان اینکه هر طرح عمرانی را که آغاز کرده و به سرانجام رسانده‌ایم به صورت مردمی آن را افتتاح کرده‌ایم، گفت: افتخار شورای ششم این است که هیچ طرحی را معطل حضور یک مسئول برای افتتاح آن نکرده‌ایم و هیچگاه به دنبال بزرگنمایی نبوده‌ایم.

قربانی تصریح کرد: نگاه شورای ششم بهره‌مندی مردم از نتایج طرح‌های عمرانی به صورت واقعی و صحیح است.

اراک مهد علما، فرهیختگان و بزرگان است

حجت‌اله احمدی پور رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز اظهار کرد: شهر اراک، مهد فرهیختگان، علما و بزرگان است، اراک از دیرباز در کشور خاستگاه بزرگان و مشاهیر شناخته شده است و افتخار می‌کنیم که در همسایگی استان مرکزی قرار داریم.

وی با بیان اینکه دارای قرابت‌های فرهنگی بسیاری در این زمینه با مردم این خطه هستیم، افزود: هدف از این بازدید یک روزه این است که اراک یک کلانشهر است و برای ما مهم بود که از این شهر بازدید داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: به دلیل توسعه و گسترشی که در امور عمرانی شهر اراک اتفاق افتاده است، برای ما جالب بود که بازدیدی از این شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از این بازدید دو هدف عمده داشتیم، افزود: هدف ما بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال انجام و مشاوره در مورد درآمدهای پایدار ایجاد شده توسط شهرداری اراک و نحوه وصول آن‌ها است.

احمدی‌پور تصریح کرد: مشاهدات ما از پروژه‌های عمرانی در حال انجام کلانشهر اراک، گویای آن است که این شهرداری با برنامه ورود کرده و در حال انجام طرح‌های عمرانی است.

وی اضافه کرد: برای مثال طرح دره نورالشهدا که سالیان سال اقدام جدی در آن صورت نگرفته بود، امروز به یک مکان برای سیاحت، ورزش و بوم گردی تبدیل شده است و این نشان از درایت و تدبیر مدیران این شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار کرد: سرعت اجرای طرح‌های عمرانی در حال انجام توسط قرارگاه سازندگی خاتم که هم اینک در حال انجام است به خوبی گویای انتخاب صحیح و درست مدیریت شهری است.

کد خبر 702106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.