فقط به‌دنبال کسب پیروزی بودیم / مصدومیت ۲ بازیکن‌مان روی تیم تاثیر گذاشت

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: پس از چند ماه دوری از مسابقات به ادامه بازی‌ها برگشتیم و این شرایط را سخت می‌کند، ما هم فقط به‌دنبال کسب پیروزی در بازی امروز بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان صادقی پس از برتری تیم هندبال گیتی‌پسند مقابل فرازبام خائیز دهدشت در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد از دو ماه شروع مجدد باید قبول کنیم بازی‌های ابتدایی سخت است و شاید اگر میهمان بودیم شرایط دشوارتر می‌شد، اما به‌هرحال توانستیم به دو امتیاز خانگی دست پیدا کنیم، به تیم فرازبام هم تبریک می‌گویم بابت دوندگی و عملکرد خوبی که با جوانان خود ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم همان‌طور که روند خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم با پیروزی‌های شیرین در ادامه لیگ برتر پیش برویم تا به چند بازی پایانی نیم‌فصل برسیم، در آن زمان بازی‌های دشواری روبه‌روی‌مان خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند تصریح کرد: پس از چند ماه دوری از مسابقات به ادامه بازی‌ها برگشتیم و این شرایط را سخت می‌کند، ما هم فقط به‌دنبال کسب پیروزی در بازی امروز بودیم و پیش‌بینی یک بازی سخت را هم می‌کردیم، چرا که تیم حریف جوان بود و دوست داشت مقابل ما خودش را نشان دهد.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: دو بازیکن‌مان را در بازی‌های دوستانه اخیر به‌علت آسیب‌دیدگی جدی از دست دادیم و به‌همین علت سایر بازیکنان از نظر روحی و روانی خیلی آماده نبودند و با ترس بازی می‌کردند تا مصدوم نشوند، در هر صورت پیروزی خوبی بود و امیدوارم لیگ برتر همین‌طور بدون وقفه و تعطیلی دنبال شود.

کد خبر 702091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.