بهره‌مندی ۳۵۳۷ نفر از خدمات داوطلبانه در هلال احمر استان یزد

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد با بیان اینکع در شش ماهه نخست سال ۲۹ کاروان سلامت و ۲۳ پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نوع دوست یزد اجرا شده است گفت: ۳۵۳۸ نفر از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان یزد بهره‌مند شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، احمد لجه اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال ۲۹ کاروان سلامت در سطح استان بویژه در مناطق و محلات کمتر برخوردار، روستایی به اجرا درآمد که در قالب آن به بیش از ۳۵۰۰ نفر خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به جزئیات خدمت‌رسانی کاروان‌های سلامت در سال جاری افزود: علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت محور این کاروان‌ها در حوزه‌های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند از سوی پزشکان عمومی و متخصص و پیراپزشکان، با مشارکت خیرین و حامیان بسته‌های معیشتی، بهداشتی، پوشاک و… تهیه و تأمین شد و با کمک داوطلبین جمعیت هلال احمر بین افراد و خانوارهای کمتر برخوردار توزیع گردید.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از بهره‌مندی ۳۵۳۸ نفر از خدمات این کاروان‌ها در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ارزش ریالی خدمات داوطلبانه ارائه شده را چهار میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال اعلام کرد.

لجه گفت: ۲۳ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی مشترک با داوطلبان و تشکل‌های مردم نهاد در استان اجرا شد که ۷۲۸۱ نفر از این پروژه‌های داوطلبی خدمات گرفته و ارزش ریالی خدمات ارائه شده ۱۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بود.

وی با بیان اینکه این خدمات با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر داوطلب هلال احمر استان اجرا شده است اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق از همه ظرفیت‌های داوطلبان به بهترین صورت استفاده کنیم.

کد خبر 702052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.